ترجمه یادداشتی از پی سی مگزین .
Honesty is the best policy, they say
داشتن صداقت بهترین سیاست است .
من ضد ویروس Emsisoft Anti-Malware 7.0 را تحسین می کنم ، زیرا هنگامی که نتوانست برخی از ویروسها و نرم افزارهای مخرب را پاک کند ، صادقانه اعتراف کرد که در بسیاری از موارد برای پاک کردن ویروس و بدافزارهای مخرب باید با بخش پشتیبانی این شرکت تماس گرفته شود تا بتوان فرآیند پاکسازی را به طور کامل انجام داد .
برای آزمودن شناسایی تروجانها ، من یک محصول آنتی ویروس را بر روی 2 جین ماشین مجازی نصب کردم و آنتی ویروی را به چالش کشیدم .
ضد ویروس Emsisoft بر روی 10 ماشین ( سیستم ) از 12 ماشین از پاکسازی کامل سیستمها ناتوان بود .
در یک مورد یکی از فایلهای ضروری ویندوز آلوده شد و در یک مورد دیگر فایل آلوده تشخیص داده شده متعلق به خود کمپانی Emsisoft بود .
همچنین Emsisoft توصیه کرد برای پاکسازی هرگونه روت کیت با بخش پشتیبانی این شرکت تماس گرفته شده و از خدمات فنی حتمآ کمک گرفته شود .
ولی این موضوع برای من امکان پذیر نیست .
زمانی که من روزانه صدها ایمیل دریافت می کنم و فایلهای بسیاری را تبادل می کنم شاید 30 ساعت از وقت من باید صرف گرفتن خدمات فنی و پشتیبانی شود .
در آغاز یک هفته من تصمیم گرفتم تا از ابزار ( کیت ) ویروس یابی رایگان Emsisoft استفاده کنم .
5 بار محبور به اجرای آن شدم و در بار آخر برنامه اجرا نشد و مشکل بسیاری با آن داشتم .
An antivirus program ought to identify all malware that's present, disinfect valid files that have been corrupted by a virus, and quarantine all non-virus malware. If help from tech support is needed, a definitive response using the vendor's own tools and not requiring too much user participation will surely inspire the highest degree of confidence.
جهت مطالعه متن کامل یادداشت به لینک زیر مراجعه نمائید .
Backroom Secrets of the Security Tech Support Experts Revealed
موسسه نرم افزاری ترسیم رایانه شرق